Blogger Flower Effect
THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

welcome note!!

Sunday, December 5, 2010

update2!!!

waa~~ da lme x update blog.. mcm2 da jadi skunk.. aku pn da pening da nk wat cmne.. smbil duk golek2 atas katil, aku fikir nk tulis pe ea lam blog aku kali ni.. huhu.... pening eden~~
MySpace

exam da abeh.. tu berita yg amat penting buat aku smpai aku rase nk nek kapal selam g planet marikh.. kot2 dapat jmpe mkhluk asing.. ye x~ haha.. smbil uat muke x malu, ley la aku ajak diorang ronda2~~haha~~ tapi berita yg x menariknye, sem depan aku kne start awal.. 20 dis da kne masook klas.. wut the hell?? smpat tercekit urat kntut aku dengar berite yg 'mnggumbirakan' sekalian alam tuh! huhu~~
MySpace

berbalik plak kepada cerita sal aku,(wasenye dari atas ag da cerita sal aku~~ aish~~), skunk ni aku menghadapi satu lagi fasa tuk menuju alam kedewasaan.. bile gigi aku yg paling bongsu nk lahir~~ bru aku tau kesiksaan ibu nk lahirkan anak... dia pnye sakit smpai badan aku ketar2~~ buduh btol perasaan tu~ kesakitan yg uat aku meraung tiap2 mlm pasal taley tido.. huhu... salu la jugak aku g pau ais kt kedai mak lmpir(kedai femes kt unimap), tuk letak kt pipi aku~~ nseb bek la aku rapat ngan diorang.. senang je aku amek, lpas tu blah.. haha~ aku da x pakai da istilah beli belah.. skunk ni pakai amek belah... lepas amek, trus blah.. hahaha~
~MySpace

skunk ni cuti da bermula.. tp kejap sangat..so aku x blek la.. lepak je kt unimap nih.. kawan2 aku tnye asal x blek? dengan separa riaknye aku cakap, aku nk uat tugu negara atas pencawang telepon.. huhu.. senak2~~

4:29 pagi~~~

nk tido taley~ saket gigi mncengkam2 smpai tulang lutut aku wasenye~~ nk kol mak, segan plak pg2 bute nih.. aish.. tp nk tido xley ag.. teringin jugak rasenye nk mnx tolong mmber lempang aku smpai pengsan.. kang x pasai2, berterabur gigi.. hahaha.. ley la dengar berite esoknye, pelajar unimap pengsan tertelan gigi~ huahua.. front page seap!! smbil letak gmbar aku tgk pgg gigi aku yg berterabur tuh.. da mcm2 care da aku try nk ilangkn kesaketan tuh... kumur air garam dah, mkn penicilin dah, tahan saket dah, antibiotik dah.. tggl antiseptik je aku blom telan ag.. aish~~~huhu

MySpace

1 comment:

  1. aigooo~~ lagi2 jumpa ini budak. -.-' sigh*

    mane ko sesat bley jumpa aku plak nih?? jawab2!!

    nih, mak cadangkan ko tambah chatbox lah nyah, senang mak nak tinggal pesan kt page ko ni nyah.. lagipon page ko ni nyah, banyak sgt bende, lambat sket nk appear nyah.. satu lagi nyah, amendenye ade bunga2 ros jatuh tu nyah..? mmg nyah sejati ko ni..mak bangga dgn ko nyah.. ahaks.. =)

    ReplyDelete