Blogger Flower Effect
THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

welcome note!!

Tuesday, July 6, 2010

catatan MSK~

kali ni, aku jadi PPMS lg tuk kali kedua... pengalaman tiap2 kali tu berbezA. walaupn kali ni agak penat, tapi aku tetap epy.. masalah tetap ade, for sure.. mnda cmtu wujud dalam semua benda yang kite buat.. tapi aku tetap bole hadapi dengan senyuman.. perjalanan hidup aku kali ni same mcm dlu.. keindahan yang aku cari tetap wujud kt sekeliling aku.. hidup aku sebagai bintang yang menerangi hidup org len masih lg bersinar, walaupun semakin pudar.. aku x faham.. kenapa aku ditakdirkan hidup macam ni.. aku bukan mcm org len, yg tahu melarikan diri dari masalah.. kenapa org x faham aku ni jenis yg akan menghadapi semua masalah aku.. kenapa wujud orang yg akan nasihatkan aku, 'ko x payah layan la mnda2 cmni', 'ko x payah sibuk la nk selesaikan hal orang', kenapa diorang ni x faham??? aku bukan macam diorang? tau melarikan diri.. kawan aku, sebahagian dari diri aku. masalah diorang, masalah aku. kenapa perlu wujud kaunselor tuk selesaikan masalah org kalo aku x diberi peluang tuk buat menda cmtu? aku cukup x cke.. mmg aku akui, sesetengah org x cke aku cmpur hidup diorang.. tapi bg yg sudi kongsi masalah diorang, knapa perlu halang aku? tolong la faham aku.. ko da kenal aku da lame~~~ plez la!!

0 comments:

Post a Comment